جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

به تهیه‌کنندگی سرتیپی و حکمت

«توده» اردیبهشت ماه سال آینده کلید می‌خورد

کیارش اسدی زاده

فیلم سینمایی «توده» به کارگردانی کیارش اسدزاده و تهیه کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت با تمی اجتماعی اردیبهشت سال آینده در تهران جلوی دوربین می رود.

کیارش اسد زاده، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس پس از اخذ پروانه ساخت فیلم سینمایی «توده»، اظهار داشت: «توده» یک کار فیلمنامه اجتماعی در مورد کودکان است و تهیه کنندگی کار را علی سرتیپی و منیژه حکمت بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: قرار است این فیلم را اردیبهشت ماه سال آینده کلید بزنیم.

کارگردان «گس» در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری، اظهار داشت: تمام لوکیشن های فیلم داخل تهران است و نزدیک به دو ماه هم فیلمبرداری این کار به طول می انجامد.

وی در ادامه در مورد بازیگران کار نیز، توضیح داد: فیلم ۵ بازیگر اصلی دارد، دو مرد و دو زن و یک کودک که در حال مذاکره با بازیگران هستیم و پس از قطعی شدن آنها به زودی اسامی بازیگران را اعلام خواهیم کرد.

کیارش اسد زاده در پایان این گفت وگو در مورد خلاصه داستان فیلم سینمایی «توده» نیز، اظهار داشت: «توده» یک فیلم اجتماعی است و درباره به دنیا آمدن فرزندان در یک خانه آن را نوشته‌ام. این داستان به حق و حقوقی می‌پردازد که معمولا نادیده گرفته می‌شود. در این فیلم به آن شرایط اجتماعی و خانوادگی پرداخته‌ایم که باعث می‌شود برخی از بچه‌ها نتوانند به آنچه باید، دست پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.